Sysselsatt kväll.


Träffade min bästa vän Isabella en sväng, och vi pratade, skrattade, spelade Super Mario bros och åt en massa. Det var mycket trevligt, vilket det i och för sig alltid är! :)))) Sedan åkte jag till min systers gamla lägenhet i Stureby för att besiktiga den så att hyresgästen  skulle kunna få tillbaka sin desposition. Det gick också bra.
Kvällen ska spenderas med pappa framför Miss secret agent 2, uppföljaren till den sugiga filmen Miss secret agent som jag såg för några dagar sedan. En rätt seg kväll med andra ord, men det är väl vad jag behöver om jag ska bli frisk.... -.-



Dagens outfit heheheh

Betraktelser
My sa:

alltså du måste ha färgat håret loooooooove it! bio i helgen? :)

2010-09-14 @ 22:08:58
URL: http://mydustlandfairytale.blogg.se/
Erica sa:

Det är typ den där rinsen från izadora... :)) men tack baby <3333 jaaa bio!!!

2010-09-15 @ 01:03:48
URL: http://juicycity.blogg.se/

Släng in en kommentar!

Vad heter du?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Har du en blogg?


Ska jag försöka komma ihåg dig till nästa gång?

Vad har du på hjärtat?

TACK TACK!!
RSS 2.0