*snörvel*

Gud var jag är förkykyld. Det är helt sjukt. Jag har typ lock i båda öronen och en faslig huvudvärk. Men hesheten har börjat gå ner och febern, så det blir skola idag. Ikväll ska jag försöka ta mig ut på krogen för att fira att My äntligen kan gå ut på krogen. Tror jag kommer call the night ganska tidigt men jag ska i alla fall försöka följa med en stund.

Just nu sitter jag vid datorn en liten stund innna jag ska börja städa undan lite här hemma, städerskan är nämligen här... -.- Hatar att jag alltid lyckas få sovmorgon i skolan samma dag som städerskan ska komma. Efter det ska jag väl börja fixa mig lite så jag kan get the fuck out of here. BTW DET REGNAR JU SOM FAN UTE! WTF liksom?!? Jag vill bara krypa tillbaka ner i sängen och kolla på HIMYM eller SATC eller VÄNNER eller 2 1/2 MÄN ELLER SIMPPSONS ELLER FAMILY GUY ELLER VAFAN VAD SOM HELST AAAAAH!!!!!!!!!!! *flås* mm mysigt morogonflipp ;pPpPPpPPppP


Det är synd om mig och min röda mule. :(

Betraktelser

Släng in en kommentar!

Vad heter du?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Har du en blogg?


Ska jag försöka komma ihåg dig till nästa gång?

Vad har du på hjärtat?

TACK TACK!!
RSS 2.0