Schemat för dagen och en outfit

Såååådärja! Nu är maggen fylld, rummet städat och kläderna påsatta!
Ska snart börja dra iväg mot dagens första lektion som består utav Mediekommunikation, eller först har vi mentorstid på typ en kvart. Efter det är det webdesign. Kill me slowly för vår lärare S U G E R.  Sedan bär det av mot stan, ska se om jag lyckas flörta till mig lite sällskap. Ska lämna tillbaka en kavaj och sedan åka hem till mamma och hämta min mobilladdare som jag lyckats glömma där. Ikväll ska jag som sagt ut på krogen för att fira My. Skoj skoj. 

Dagens outfit blir min militärgröna monkiskjorta, mina favvisörhängen och min favvisring. Matchat med mina favvisjeans. Glad_tjej_92!!!
 

Ringen var ett fynd i Berlin. Hittade den i en såndär jobbig affär fullt med billiga skitsaker som man knappt orkar gå in i ens. Men jag gick in, jag fann, jag köpte. Den där ringen var typ en utav det dyraste sakerna de hade i affären och den kostade typ 7 euro. Billigtsomfan.

Betraktelser

Släng in en kommentar!

Vad heter du?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Har du en blogg?


Ska jag försöka komma ihåg dig till nästa gång?

Vad har du på hjärtat?

TACK TACK!!
RSS 2.0