Pappa, pappa, pappa

N ä r   s o m   h e l s t   s n a r t  ska jag dra iväg till IKEA och kolla på ett nytt kök till min systers gamla lägenhet som hon ska sälja. Pappa och min syster kom hem för typ en halvtimme sedan och och hämtade måttband. Då stod jag som den lodis jag varit hela dagen i mjaokisbyxor med en depriemerad uppsyn. Pappa ba: "om du ska med till IKEA hämtar vi upp dig igen om tjugo minuter. HEJDÅ."<SLAM>. Sedan åkte dom iväg för att göra ett kort ärende. Jag ba: oooh myyyy gosh! (för full effekt, tryck:  ) För jag var tvungen att städa lite inna, byta sängkläder i gästrummet och dessutom, duscha, sminka mig osv osv. Fan vad jag stressade! Och titta på mig nu. Nu sitter jag här och väntar som en sönderstressad jävla dåre. Helt i onödan. För vad jag glömde ha i åtanke är, att när min far säger en tid får man alltid minst dubbla den. Säger han tjugo minuter menar han MINST fyrtio. Ni ser, min far är och har alltid varit en extrem tidsomptimist. Jesus alltså. Det har typ gått fem minuter sedan jag började skriva, och fortfarande inte ett spår.  Jaja, tur att det finns något som heter facebook.

Här är IKEA outfiten i alla fall:
          


Betraktelser

Släng in en kommentar!

Vad heter du?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Har du en blogg?


Ska jag försöka komma ihåg dig till nästa gång?

Vad har du på hjärtat?

TACK TACK!!
RSS 2.0