Mys 18årsfest igår

Var på Mys superstora 18årsfest igår i Folkets Hus i Årsta och partajade. Det var typ en biograf som var själva lokalen, fett satsigt! Tänkte lägga upp bilden på Hades som My fick som tröjtryck av mig och Felicia! Hon fick också en kalender med alla killar hon gillar. My blev i alla fall supeglad för presenten och hennes reaktioner när hon såg alla bilder var typ höjdpunkten på hela dagen för mig, haha gullisen.
Här är bilden på Hades. Jag tog bort håret, ritade underkroppen och fixat lite effekter så den ska se lite sådär coolt sliten ut.

Här är ett smakprov på kalendern:

November

September

December

Betraktelser

Släng in en kommentar!

Vad heter du?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Har du en blogg?


Ska jag försöka komma ihåg dig till nästa gång?

Vad har du på hjärtat?

TACK TACK!!
RSS 2.0