hola!

Sitter just nu och väntar på att felicia ska duscha och bli klar för mys släktmiddag som vi ska gå på.  My fyller ju hela 18 år liksom. Jag är lite nervös faktiskt. Det är så läskigt att träffa hela tjocka släkten, speciellt när det inte ens är ens egen!!! Idag har jag lunchat med Sanne, alltid lika mysigt :) och jobbat, alltid lika tråkigt :) Kvällens outfit är densamma som jag har haft hela dagen. En fodralklänning med axelsmycken från HM som jag fick av Mikaela igår <3. Jag hann inte hem och byta om efter jobbet, men det gör inte så mycket för klänningen är ganska festlig... party party. in. swedens. pants. eller in mys pants eftersom det är dit vi ska.



jag tänkte släppa ut håret strax innan jag går, men det är så varmt så jag måste ha det uppsatt. pust. Och här ovan ser ni Mys grattiskort som jag gjort. Hon ska nämligen inte få sin present idag utan efter att hon fyllt...

hopas hon inte lackar aso. Men det är for a good cause att den är sen... :)))

Nä, nu får faktiskt felicia bli klar någon gång. :@@@@

Betraktelser
My sa:

aso jag lackar inte mannen bara kortet va fan för mkt jag svär! men jag bara undrar va, när lixom ska jag fåren? jag vill fan ha den nu fattaru!??!?!

2010-09-12 @ 23:35:11
URL: http://mydustlandfairytale.blogg.se/

Släng in en kommentar!

Vad heter du?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Har du en blogg?


Ska jag försöka komma ihåg dig till nästa gång?

Vad har du på hjärtat?

TACK TACK!!
RSS 2.0