Gosh!

Nu har jag precis kommit hem efter en utmattande dag. Jag drog på mig feber så jag kan inte gå ut ikväll som planerat. Tror att jag skippar skolan imorgon också och bara går på skolfotot. Mår verklien inte bra just nnu och inser att jag inte skulle gått idag utan vilat upp mig ytterligare. Pappa skolkar från att vara hemma ikväll och har dragit på bio med någon brud. På kvällens meny står ekologiska köttbullar och makaroner blandat med mycket sitcom känner jag. Nu ska jag banne mig se HIMYM och vänner!! och lite simppppsons och family guy. Det borde vara en bra kur mot feber och förkylning. Nu blev precis min mat klar så jag taggar ifrån min dator nu. Hörs vid senare skulle jag tro.


Betraktelser

Släng in en kommentar!

Vad heter du?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Har du en blogg?


Ska jag försöka komma ihåg dig till nästa gång?

Vad har du på hjärtat?

TACK TACK!!
RSS 2.0