Viewer discretion is advised.

God kväll! Igår var riiiktigt lyckat måste jag säga. Jag och Isabelle partade loss själva och det slutade med att vi befann oss på stureplan med Paradise Hotel Melissa. Haha. Vi hakade på dem en bit och tänkte göra sällskap till White Room men efter ett tag bangade vi av den enkla andledningen att vi var trötta och hungriga. En timme senare befann vi oss på Burger King i Odenplan och sedan tog vi taxi hem till mig EHHE lata tjejer men ändå...

Idag har jag och mamma shoppat loss. Jag har fått en ny morgonrock i sånt där jättelenagosedjur-material. Den känns som att svepa in sig i ett moln ungefär. Fast mysigare. En ny BH, två par trosor och en skjorta plockade jag också med mig hem och det kändes riktigt bra. Lite som en minijulafton. När jag och madre kom hem tittade vi på Ensam Hemma, my favorite christmas movie. Så himla mösig är den <3 Alldeles nyss satt vi och gjorde smycken utav det mamma köpte på Pärlshopen. Idag har helt enkelt varit en riktig mamma+dotterdag!!

En annan viktig grej som köptes var nya ansiktrengöringsprodukter som ska motverka akne, eftersom jag typ har fått världens sämsta hy den senaste veckan, av all stress som jag haft i skolan. Fan alltså. This haz 2 w0rk, annars orkar jag fan inte. Dåligt självförtroende here I come typ. Det finns nämligen två faktorer som kan döda mitt självförtroende totalt och det är (inte i prioriteringsordning):
 1. Bad hair day. Som tur är, kan jag oftast sno ihop det till en tofs/knopp eller vira min halsduk över håret lite.
 2. Finnar, torr hy eller blank hy, eller -värsta fall- alla tre i kombo. Detta är det värsta tycker jag, för det går  inte att dölja med smink, då sminket gör att huden blir fnasig, finnara sticker ju ändå ut även om de har samma färg som resten utav ansiktet och blank hy -då menar jag flottigt blank, inte blank med en lyster- är bara jättejobbigt för då rinner sminket typ av.
Alltså jag har verkligen inte värsta bra hyn i vanliga fall, jag har ju finnar då också men det kan jag accpetera eftersom det är hanterbart, men nu är det helt extremt. Det är typ mount everest. Ursäkta att ni får en sådan detaljerad beskrivning men jag skrev faktiskt en varning i rubriken.

Ikväll blir en hemmakväll för mig. Är bara sugen på att varva ner och kolla på film hela natten.


Nu ska jag gå och umgås mer med min kära mor.


Betraktelser

Släng in en kommentar!

Vad heter du?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Har du en blogg?


Ska jag försöka komma ihåg dig till nästa gång?

Vad har du på hjärtat?

TACK TACK!!
RSS 2.0