Tisdag 26 oktober



Hola amigos! Nu har det kommit en stund i mitt liv där jag känner att jag måste ta en seriös paus från mitt ihärdiga(sajkens moster) pluggande. Jag försöker verkligen men barnet inom mig vill bara inte. det är inte helt lätt då va.

Just nu sitter jag och pluggar Historia. Jag ska skriva en rapport om ett land/regions historiska utveckling under 1800- och 1900-talet, samt inkludera lite kommentarer om aktörernas perspektiv på diverse händelser. Så om det är någon här som sitter inne på lite intressant och samhällsinriktad information om Australien är dem välkomna att droppa en liten kommentar i fältet nedan!!!!!1111 Det är så sjukt svårt att leta information tycker jag. Det enda som poppar upp just nu är wikipedia, och det är den enda hemsidan vi absolut inte får använda. Det finns såklart fler hemsidor vi inte bör använda men wikipedia är strängt förbjuden och det är ju konstigt eftersom det bara är där man kan hitta någon jävla information om Australiens historia. Why? DÄRFÖR ATT INGEN ANNAN TYCKER ATT DET ÄR INTRESSANT ATT SKRIVA EN JÄVLA RAPPORT OM OLIKA AKTÖRERS SYN PÅ ETT LANDS HISTORISKA UTVEKLING!!!! THAT'S WHY!
Åh om jag bara kom på ett bra sätt att förvalta mina agressioner gentemot skolan och omvända dem till passion vore det superb! Hmm, ny Ungt Företagande idé månto?????

dagens outfit: synliga BH-band och brottarlinne. finns att köpa på www.backtothe90s.com

Betraktelser
Anonym sa:

HAHAHAHHAHA outfiten <333

2010-10-31 @ 23:08:16

Släng in en kommentar!

Vad heter du?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Har du en blogg?


Ska jag försöka komma ihåg dig till nästa gång?

Vad har du på hjärtat?

TACK TACK!!
RSS 2.0