Me + You

Hej igen kära vänner. Nu har jag varit en halvduktig kicka. På hela dagen har jag skrivit ett helt A4(applåd!!!) på historian. Men det känns faktiskt ganska bra ändå, det känns som att det kommer gå framåt. Just nu har jag precis gjort en liten läxa och snart är det dags att springa ner och hämta lite sushi för även om klockan bara är halv fem, kurrar magen som tusan. Utöver att sitta och plugga (och kolla facebook då och då EHHHE) så har jag varit en snabb sväng i skolan och diskuterat lite med mina kollegor i Ung Företagande, ätit lunch, druckit oändliga mängder kaffe(faktiskt, jag har fått lite halsbränna utav det), kollat på sista kvarten av smallville, pratat en massa i telefon och varit ute med Maja. En produktiv dag helt enkelt....................

Mamma är borta ikväll hos sin vän Maria. Till och med hon har mer liv än mig(som fått tacka nej till varenda social aktivitet denna vecka och det har fan varit hela TVÅ stycken).

Vet inte om jag har samvete nog att kolla på Desperate Houswifes och Christine och Cougar Town. Antagligen inte, men kommer antagligen göra det ändå... Och sedan blir det att knoppa.

Imorgon börjar jag typ 12, emn jag måste typ gå upp klockan 08:00 för att hinna plugga lite till och sedan gå ut med Maja. Slutar 16.05 imorgon men kommer antagligen skolka sista lektionen för att plugga, precis som jag gjorde idag. Åhhh mitt liv är så trååååkigt........ :((((
Slänger in en bild på mig från en annan "pluggdag" där jag sysselsatte mig med att klä ut mig till min IDOL <3<3<3<3

Kan ni gissa vem? hehehehehe

















Ledtråd: imma tell you ONE TIME.

Betraktelser
isabelle sa:

ledtråden behövdes inte, baby nooo. förresten var du sjukt snygg i den frisyren!

2010-10-26 @ 18:28:19

Släng in en kommentar!

Vad heter du?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Har du en blogg?


Ska jag försöka komma ihåg dig till nästa gång?

Vad har du på hjärtat?

TACK TACK!!
RSS 2.0