you give me fever

Vaknade tidigt imorse, klockan sju, på grund av igentäppta bihålor som kan leda till sömnsvårigheter. Jag har feber idag. Blir ingen skola. Dessutom känns det typ som att någon pressar ihop mitt huvud och släpper varje sekund, det dunkar liksom. Väldigt obehagligt.

Medan jag ändå var vaken har jag ringt till tele2 och ska försöka avsluta mitt abbonemang, för att kunna förnya det i samband med telefonköp. Det blir en svart sånhär! Jag ska ringa tele2 igen klockan 08:00 för det är då personen som har hand om detta börjar. Jag längtar till onsdag eller torsdag för det är då den ska komma! Åh. Mums. Ska nog lägga ut min andra på blocket. Hoppas den säljs he he. Men nu ska jag vila lite och mentalt förbereda mig för att ringa till tele2 igen.

Hejdå så länge g r a b b z

Betraktelser

Släng in en kommentar!

Vad heter du?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Har du en blogg?


Ska jag försöka komma ihåg dig till nästa gång?

Vad har du på hjärtat?

TACK TACK!!
RSS 2.0