Only a captain knows.

God kväll!

Igår hade Matilda fest i sin fina villa. Jag hade väldigt kul. Mycket dans och glada skratt. Efter festen gick jag och Sanne hem till mig (nästan). Precis innan vi svängde in på min gata bestämde vi oss för att ringa en taxi oxh åka till OK q8 och köpa massa chips och cola. Så det gjorde vi. Sedan satt vi uppe och snackade en stund innan det blev däckmode.

Idag har jag suttit framför datorn i princip hela dagen. Jag, Isabelle och Peggy satt och filade på vårt UF-företag. Runt fyra-tiden kom mormor hit. Kort därefter åkte jag och lämnade Maja hos pappa i Sockenplan. Sedan tog jag mig tillbaka så fort jag kunde, förseningar och trängsel på tunnelbanan till trots. Så fort jag kom hem lagade jag Mozzarella och Parma toasts som mamma och mormor snabbt käkade upp. Nu har jag slökollat lite på tv ett tag, och även stalkat Justin Bieber en massa. <3

Imorgon bär det av till Finland. Jag, mamma och mormor tar båten som avgår klockan 07.45 imorgon till Åbo och därefter en taxi som tar oss till Nådendal Spa. det ska bli riktigt skönt att komma bort ett tag och glömma sina vardagsbekymmer. Massagen som väntar där är extremt välbehövd, vilket jag tror Isabelle kan intyga...

Mormor är också så gullig och har gett mig en liten(sajk. stor.) present i form utav en knallgul plastficka som det råkar stå FOREX på med stora svarta bokstäver. Shopping på båten woho! Funderar på att köpa min favoritparfym som jag inte har haft råd med på år och dar. LÄNGTAR.


Nådendal Spa. Man kan bo i båten också, vilket vi gjorde sist, supermysigt.


Betraktelser
ja.. vad heter jag egentligen? sa:

najs alltså! packa ned mig!

2010-11-03 @ 23:06:55

Släng in en kommentar!

Vad heter du?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Har du en blogg?


Ska jag försöka komma ihåg dig till nästa gång?

Vad har du på hjärtat?

TACK TACK!!
RSS 2.0