Kat von D minus tatueringar?

Usch, råkade precis se Maja i sin REM-sömn. Hon hade liksom ögonen lite halvt öppna eftersom hon ligger  på ett sätt som gör att huden i pannan typ spänns. Ögonen flipprade runt som en exorcistenfilm. Ingen trevlig syn. Jag var faktiskt tvungen att väcka henne för att det såg så läskigt ut.

....Anyways.....

Idag har jag varit med Sanne på.......trumvirvel........fotomässan!!! Det var roligt, men mest för att jag fick träffa Sanne. Det var så länge sedan, men snart ses vi igen för då fyller hon eighteen motherfrying years!
Dagen till ära körde jag en, för er, högst ovanlig syn. Rött läppstift. Passar det? Det är så svårt att se på sig själv eftersom man tycker att allting utöver det vanliga ser helt...satsigt ut. Men jag måste säga att jag inte ser så mycket ut som Erica utan lite mer som otatuerad Kat von D ifrån sextiotalet. Men allting tar ju tid att vänja sig vid...


Betraktelser
sSsSSSS anus. sa:

:DDDDD

2010-11-30 @ 15:26:48
URL: http://sljskg.blogg.se/

Släng in en kommentar!

Vad heter du?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Har du en blogg?


Ska jag försöka komma ihåg dig till nästa gång?

Vad har du på hjärtat?

TACK TACK!!
RSS 2.0