Fika som leder till bio är en bra dejt.

Morrn morrn! Mamma ringde precis och väckte mig för att jag måste ut med Maja = sämsta väckningen ever. Det är liksom som att nån kommer in i rummet och skriker ens telefonsignal och sen ber den att gå ut utomhus. det är kallt ute. Jag vill inte gå ut. Jag fryser redan som det är här inne. Har lindat in mig i täcket som en kokong och huttrar framför datorn. Snart ska jag gå ut..... Alldeles strax.... Eh.....

Igår var jag och My på bio. Vi såg Himlen är oskyldigt blå. Väääldigt bra film men viktigt att tänka på är att man antagligen blir kär i Bill Skarsgård om man kollar på den. Så kom inte och säg att ni inte blev varnade sen.

Bilden har jag snott från My.


Söta Bill.

Betraktelser

Släng in en kommentar!

Vad heter du?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Har du en blogg?


Ska jag försöka komma ihåg dig till nästa gång?

Vad har du på hjärtat?

TACK TACK!!
RSS 2.0