Håll i hatten! Ett nytt inlägg!

Känner att det var på tiden med ett nytt inlägg. Eller ja på tiden var det för cirka två och en halv-tre veckor sedan. Tyvärr är detta mest ett "skriva av mig"-inlägg till. Just nu sitter jag på jobbet. Väntar på att golvet ska torka efter att jag noggrant(psych!) moppat det, så jag kan gå in och hämta soppåsar och hela faderuttan som jag, smart som jag är, placerat längst in i lokalen. What can I say? Clever_girl_92 liksom. Har precis fått ett sms från dig. Du berättade att du inte kommer på filmkunskapen på fredag, vilket innebär att jag kommer få spela the shining-tjejen själv, eller med Max. Haha! Det skulle se ut det! :D Usch. Jag fick en klump i magen på grund av det här. Usch hela den här helgen har vart en enda stor klump i magen. Jag vet inte varför, för jag har haft en helt okej bra helg liksom, men ändå känner jag mig björnnödig. 


Att jobba som städerska är, förutom extremt ensamt, ledset, tråkigt och halsbränneframkallande, helt okej. Fast just nu har jag sand i ögonen. Inte riktig badstrandsand utan mera mr. sandmansand. TRÖTTER ELLERR?? Nä, nu tror jag att golvet är helt okej torrt. So Long Min Kära Läsare!

Jag just nu:

bild från www.cleanabout.com


Betraktelser
jag sa:

hahah från dig, du vet att jag är den enda som läser eller vadå?

2010-05-23 @ 22:11:10
Ulla-Pia sa:

Eller menar du mig, min kära?

2010-05-23 @ 22:11:46
Erica sa:

Jag menar Ulla-Pia! När ses vi?

2010-05-29 @ 12:38:57
URL: http://juicycity.blogg.se/
Ulla-Pia sa:

Jag tänkte då det! :-) Jag har tvättid imorgon, men Tisdag skulle passa mig utmärkt!

2010-05-31 @ 00:33:30
Erica sa:

va kul vi hade Ulla-Pia! speciellt i vattenspridaren ;);)

2010-06-02 @ 20:15:38
URL: http://juicycity.blogg.se/
Ulla-Pia sa:

Det var verkligen ett minne för livet! Hur länge mitt minne torde hålla så att säga. :-) Det var ett skämt, som kan om möjligt gått lite över gränsen. Kram!

2010-06-11 @ 23:53:07

Släng in en kommentar!

Vad heter du?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Har du en blogg?


Ska jag försöka komma ihåg dig till nästa gång?

Vad har du på hjärtat?

TACK TACK!!
RSS 2.0