Köttfärsfötter

Oj oj oj. Idag har varit en fullspäckad dag. Jag började klockan 08:35 men muntliga nationella prov i engelska. Det gick sådär. Med tanke på att engelska ska vara mitt starkaste ämne kunde det ha gått bättre, men struntsamma. Efter det chillade jag och Isabelle i skolan tills vi slutade, klockan 16:00. Vi åkte direkt till stan och vandrade runt i några timmar, tills mina fötter blivit köttfärs med andra ord. Sedan jag kom hem har jag egentligen inte gjort någonting. Slökollar lite på let's dance och tänkte ta ett bad alldeles strax. Imorgon är det klassfest så då händer det grejer i alla fall. :) Ska surfa runt lite och se om jag uppdaterar något innan badet. Pusshej!

Betraktelser

Släng in en kommentar!

Vad heter du?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Har du en blogg?


Ska jag försöka komma ihåg dig till nästa gång?

Vad har du på hjärtat?

TACK TACK!!
RSS 2.0