igår

Igår vaknade jag cirka halv sex eftersom jag och pappa skulle ställa ut Mini:n på Rosersbergs slott. Det var ganska kul och jag fick med mycket bilder på bilar.
Efter utställningen satt jag och My och fixade med Felicias present i typ fem timmar innan vi blev klara och kom på hennes släktmiddag. Hon fyller ju 18!!! :) På släktmiddagen gjorde jag som jag brukar göra på släktmiddagar... söp mig full. Sedan drog vi ut. Vi drog till Helgklubben Blå, eller Viper Room som det också heter. Halvlökigt ställe men billigt som fjanndinn.

Efter det drog jag och matilda till Burger King i Medis och satt och snackade i flera halvtimmar... Sedan drog vi tillsammans till skogskyrkogården och gick sedan hem. En kille på skogskyrkogården erbjöd mig 100 kronor för en cigg. Tyvärr hade jag inga cigg den kvällen...






Betraktelser

Släng in en kommentar!

Vad heter du?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Har du en blogg?


Ska jag försöka komma ihåg dig till nästa gång?

Vad har du på hjärtat?

TACK TACK!!
RSS 2.0