God kvälllllll!

Ikväll är det fredag, och den officiellt sista lovdagen på mitt sommarlov(helgdagar räknas inte). Ikväll har jag två toppen-super-bra-fredagserbjudanden. Jag skulle kunna åka hem till Felicia och My och ha en mysig filmkväll. Jag skulle kunna dra ut på krogen och festa loss med Isabelle och company.

Vad gör jag?

Jag bestämde mig för att skita i båda alternativen och ha spa-kväll för mig själv istället! Nu ska det banne mig bli makeover! Eller snarare do-over. Nej, re-newer! Jag ska försnya mig själv. Skrapa bort det gamla sommarslasket och dra ut blomdoftande babylen hud. Haha fyfan vad dålig jag är på försköningar! Jag ska helt enkelt peela hela kroppen, fixa håret, naglarna, basta, bada, mysa och......läsa Kalle Anka.  :)) En hälsokväll! Jag ska göra i ordning lite avokado som snacks och göra ingefärste som ska rensa ut slagg och skit ur blodådrorna.

DETOX!!!!!! Detox är ett jättebra ord för att beskriva min kväll.

Jag återkommer efter mitt spa!

PUSSS PÅ ER/DIG!!!!

Betraktelser

Släng in en kommentar!

Vad heter du?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Har du en blogg?


Ska jag försöka komma ihåg dig till nästa gång?

Vad har du på hjärtat?

TACK TACK!!
RSS 2.0