God kväll!

Nu har jag ju precis laddat upp min och Mys finfina musikvideo till "jag vill ha en egen måne". Lägg märke till att jag visar 25 "vårar" med händerna istället för 15. Tyckte det kändes rätt i stundens hetta liksom.

Jag och My i vår fina film

Nu ska jag försöka mig på ett skrivet inlägg som en avbrytare till alla(..eheheh som att det är typ 50 stycken...) vloggar som hamnat på rad. Jag vet inte riktigt varför jag gillar att göra vloggar så mycket. Det är mycket jobbigare än att skriva eftersom man måste redigera och fixa, och jag har aldrig något vettigt att prata om utan det blir mest random shit liksom. Det är nog det att jag tycker att det är så kul hela grejen. Spela in, redigera och fixa. Jag har egentligen aldrig varit särskilt mycket för att skriva. Men nu ska jag försöka uppdatera min blogg mer, för jag tycker faktiskt att det är kul att hålla på med den. Det är bara det att man glömmer ibland liksom.


Jag som bög och My som downie :)

Imorgon ska jag upp i ottan, nämligen klockan sju på morgonen. Jag ska jobba hos pappa klockan 08:00 till cirkus 17:00. Det ska bli... intressant. Det var ett bra tag sedan jag jobbade och - tro det eller ej - så har jag faktiskt mycket att göra nu där i det lilla kontoret på Tallkrogsplan.



Imorgon efter jobbet kanske jag och Isabelle ska på Cosmonova. Jag har aldrig varit där och någon gång ska väl vara den första. Både jag och Isabelle har en förkärlek till hajdokumentärer och vattenliv i allmänhet så vi ska försöka se någon sådan film. Just nu verkar det tyvärr bara finnas dinosauriefilmer i 3d available. Men då får vi ta en sådan i alla fall för jag ska fan ha gått på Cosmonova MINST en gång i mitt arma liv.

Två väldigt osnyggt placerade bilder, men strunt samma.


Men jag skulle kunna gå på dinosauriefilmen av en andledning och han heter Ross Geller! :D Han är ju besatt av dinosaurier så so can I be liksom! Fan vad sajkat det skulle bli om man går ifrån Cosmonova imorgon med ett nytt intresse, slutar skolan och utbildar sig till paleontolog! Vad snopna alla skulle bli. Hahahaha. Nu är jag trött som FJANDINN och ska sova lite gott innan jag ska upp om typ fem timmar och tävla med skrivbordet om vem som kan leka zombie bäst.


PUSS PUSS OCH GODNATT!

Betraktelser

Släng in en kommentar!

Vad heter du?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Har du en blogg?


Ska jag försöka komma ihåg dig till nästa gång?

Vad har du på hjärtat?

TACK TACK!!
RSS 2.0