&#¤@£%!!!!!!!!!!!

Åh jag blir så jävla trött på elektronik! Jag har bestämt mig för att köpa mig en iphone 4. Det tog ett bra tag innan jag bestämde mig. Jag har velat fram och tillbaka och beställt, men sedan gått ur. Nu bestämde jag mig. Jag känner verkligen att jag vill ha en. Och så ba GÅR DET INTE!!!



När jag går in på tele2:s hemsida för att köpa iphonen står det "Går inte att beställa just nu. Välkommen åter" Man ba: VAAAAAAAAAAAAAAAAAA??!?!?!??!?
Vadå går inte att beställa? Är den slut eller?? Skriv DET i så fall. "Går inte att betsälla just nu" låter ju som att det är typ fel på internetsidan och därför går det inte just nu. Jag blir så trött på det. Och sedan går jag in på SIBA.se istället och ska ringa dem och se om dem har iphonen. Då kan man bara ringa till kundtjänst över SIBA AB. Alltså ingen enskild butik. OCH DEN KUNDTJÄNSTEN ÖVER SIBA AB HAR INTE ENS ÖPPET PÅ HELGER!!!!!!!!!! #¤%&%¤!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ni vet när man inte kan få något och bara vill ha det mer just därför?
Jag känner att jag totalt tappat mitt jävla tålamod och bara vill ha min jävla iphone här och nu.

FÖR. I. HELVETE.

Betraktelser
Mig sa:

Puss tillbaks : :

2010-08-27 @ 16:50:15

Släng in en kommentar!

Vad heter du?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Har du en blogg?


Ska jag försöka komma ihåg dig till nästa gång?

Vad har du på hjärtat?

TACK TACK!!
RSS 2.0